HTML

Utánam olvasó!

"Mit sem ér a tudás bölcsesség nélkül, és a bölcsesség lelkiség nélkül, az igazi lelkiséggel pedig mindig együtt jár a mások szolgálata."

Friss topikok

  • daneda: Én felmásztam a Nap piramisra, a leghosszabb oldalon, esőáztatta agyagos, sáros talajon. Különlege... (2009.08.24. 23:07) Utazás, történelmi utazások

Linkblog

2007.09.24. 19:47 zezi

Séta tanulságokkal

Egy hetes betegség után mentem ma dolgozni. A jövő héten rendezvények lesznek, tehát belevetettem magam a szervezésbe. Szóróanyagok, sajtó stb. Mire hazajöttem - kinyúltam. De nem ám a háziállat. Egyből tudatta, most pedig séta lesz, s lett is. Alig tudtam hazacsalni. Utána megint kinyúltam, s kétségbe estem, mi lesz velem? Front lesz? Vagy csak?????

No, semmi gond, kifestettem egy üvegképet még du. Először azt hittem  a kerettel elrontottam, túl sötét lett, de tán nem. Majd , ha megszárad jobban megnézem. Egy szecessziós ablaküveg mintája.

Aztán a sok görnyedés után magam vittem el sétálni. A napi penzumom 20-30 perc gyors menetelés. Igaz, ilyenkor sokszor találkozom mindenkikkel, s ilyenkor leállunk beszélgetni. Most is ez történt. Erre jó a menetelés. Edzés céllal indulok, s mióta csinálom egy kissé tágította a világom, nem élek annyira bezártan. DE amit ma láttam.....!!!! Jött az egyik ismerős(úr), azt hittem  a feleségével. No - gondoltam, megkérdem, hogy is áll a helyzet a jógatanfolyammal. Már az asszonytól. Igen, ám, de nem az asszonyt vezette, hanem egy nálánál kb. 20-30 évvel fiatalabb nőt, aki semmilyen nem volt. Ezt soha nem tudtam megérteni:  negyvenes-ötvenes férfiak lecserélik az asszonyt. S az új partner KÜLSŐre se nem szebb, se nem okosabb, de még csak nem is csinosabb a feleségnél. Akkor????????????? Valamit biztos nagyon tud, vagy egyszerűen x évvel fiatalabb az asszonynál.

Hát, így telt el  mai napom. Azért közben volt egy kis Háy János, és próbálkoztam megtudni Vezetnek vagy megvezetnek (miinket, már mint a guruk.) Paulinyi Tamás , majd Kalo Jenő nagyon jól érveltek, de én, én aztán egyszerűen nem tudtam rá figyelni. Úgyhogy ismét el kell majd olvasnom, ha nem leszek kinyúlva.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utanamolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr37175889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása