HTML

Utánam olvasó!

"Mit sem ér a tudás bölcsesség nélkül, és a bölcsesség lelkiség nélkül, az igazi lelkiséggel pedig mindig együtt jár a mások szolgálata."

Friss topikok

  • daneda: Én felmásztam a Nap piramisra, a leghosszabb oldalon, esőáztatta agyagos, sáros talajon. Különlege... (2009.08.24. 23:07) Utazás, történelmi utazások

Linkblog

2010.09.08. 19:44 zezi

Egy ház egy régi álmomból

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ez egy ház. Egy eladó ház. Lementettem a fotóját. Néha előveszem, nézegetem. Beszéltem az inatlanközvetítővel. Mesélte egy pince van a ház elején, a ház alatt. (Hát hol máshol lenen egy pince, mint a ház alatt?! Hah, nem! Lehet mellette, az udvarban is. Ilyent is láttunk már!)S egyszer csak beugrott ey régi álmom. Egy ilyen házat láttam benne, az álom többi részére nem emlékszem. Kíváncsi vagyk: milyen lehet élően aHÁZ. Mekkora csalódást okoz majd, mint eddi akárhányat m,egnéztünk. A fotókon kimelik ez érdekességeket, aztán odamegyünk, s csalódunk. Ezt már tudjuk: ha valamit rejtegetnek arra oda kell figyelni. S ha valamit kifényesítenek, sajnos, arra is...

 

Egyébként a HÁZAM már láttam, mindig látom! Tehát, ha meglátom egyből érzem, tudom majd Ő az!!! Barna a kerítése, a ház utca felől, ha előtte állunk bal oldalon van. Előtte kis virágos kert, tornácos, fehér. Hol van? Mikor találjuk meg? 

 

Nézem kedvenc csatornámat a Dekot. Ez érdekes lehet, az ember miért bámul mindig egy lakberendező csatornát? Itt éli ki a vágyait, anyagot gyűjt az álmaihoz? Szóval mai műsor francia lakberendezés. Egynémely lakásukat imádom!!! A barokkosakat nem, azok nekem zsúfoltak, édesek, sokak. Itt viszont régi épületeket akár raktárat, üzeleteket pl. alakítottak át, ővítetettek ki lakóházzá. Micsoda ötletek!!! Elraktároztam!!!!

Szólj hozzá!

Címkék: ház


A bejegyzés trackback címe:

https://utanamolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr522281131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása