HTML

Utánam olvasó!

"Mit sem ér a tudás bölcsesség nélkül, és a bölcsesség lelkiség nélkül, az igazi lelkiséggel pedig mindig együtt jár a mások szolgálata."

Friss topikok

  • daneda: Én felmásztam a Nap piramisra, a leghosszabb oldalon, esőáztatta agyagos, sáros talajon. Különlege... (2009.08.24. 23:07) Utazás, történelmi utazások

Linkblog

2007.10.22. 17:57 zezi

Őszi délután: wakák fotókkal

Mit is írhatnék e szomorkás, szeles, őszi délutánon? Beszéljenek helyettem  a wakák és a fotóim! Mert szeretem az őszt minden hidegsége, szomorúsága ellenére. A színei, az illatai, ízei mindig megfognak. Ha választanom kell évszakot - hiába az elmúlás az őszé- nekem akkor is Ő kell!

Gjókó: Holdfényes éjjel...

Holdfényes éjjel
a fenyő ágai közt
tétován, lassan
sűrű lesz a hideg köd -
őszi szél űzi, hajtja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rjokan: Elült a szél is

Elült a szél is,
a virágok lehulltak;
madarak szólnak -
a hegy sötétbe bújik.
A zen ereje: csoda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hendzsó Sodzsó: Felhőnézők

Mennyek szelei!
kik felhők közé ösvényt
fúttok: ne gyertek!
Ó, hadd nézzük még szűzi
formáit fellegeknek!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://utanamolvaso.blog.hu/api/trackback/id/tr96203967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása